سقف متحرک استخر | مزایا، نحوه عملکرد و بهترین سقف استخر

در این مقاله به موضوعاتی همچون سقف متحرک استخر، مزایای سقف متحرک استخر، بهترین سقف استخر و قیمت سقف استخر می پردازیم.

مقدمه:

برای متحرک کردن سقف استخر به سیستمی نیاز است که بدنه سقف استخر روی آن سوار شود و آن ریل های سقف متحرک هستند که به عنوان بخشی از سازه سقف استخر بر روی زمین اجرا می شوند اگر سازه شما سقف متحرک استخر مدل سانروف یا دیواری باشد این ریل ها دیگر بر روی زمین قرار نمی گیرند بلکه این ریل ها بر روی دیوار قرار گرفته و آهن کشی های لازم بر روی دیوار انجام می شود و ریل ها بر روی کناره های دیوار در ارتفاع بالا کار گذاشته می شوند.
مشاهده فیلم مدل دیواری کلیک کنید!

لینک سقف استخر مدل ارتفاع کوتاهلینک نمونه کار های سقف متحرک مدل ارتفاع کوتاه
در این مقاله به موضوعاتی همچون سقف متحرک استخر، مزایای سقف متحرک استخر، بهترین سقف استخر و قیمت سقف استخر می پردازیم.

 مقاومت سقف متحرک استخر
سقف متحرک استخر دارای میزان مقاومت بسیار بالایی در برابر باد و طوفان بوده و فقط پلی کربنات سقف متحرک استخر به تنهایی مقاومتش 250 برابر شیشه سکوریت است و همانطور که ذکر شد ورق پلی کربنات دارای لایه UV  و عایق حرارتی می باشد.
مقاومت آلومینیوم که دیگر گفتنی نیست چرا که از مشهور ترین متریال ها در مقابل آب، آلومینیوم بوده که ماندگاری بالایی دارد و از استحکام بالایی نیز برخوردار است.
دیگر مواد و سخت افزارهای بکار رفته در این سازه  از شیشه، آلومینیوم و پیچ های آلومینیومی و یا فولاد ضدزنگ و مواد غیر خورنده می باشد!

جلوگیری از نفوذ آب
وقتی سازه در برابر باد و طوفان مستحکم و درجه یک است صد البته در برابر برف و باران های شدید نیز کاملا مقاوم و آب بند می باشد
 جهت مطالعه بیشتر لینک پوشش سقفی بادوام

نحوه کار کردن سقف استخر متحرک
نحوه کار کردن سقف متحرک استخر به دو صورت است:

  • برقی
  • دستی

در سقف متحرک استخر مدل برقی شما از راه دور نیز می توانید استخر خود را باز و بسته کنید و حتی در استخر هستید و می توانید این کار را انجام دهید و سپس به شنای خود با خانواده بپردازید.
 در مدل دستی لازم است که خودتان دست به کار شوید و با هول دادن سگمنت های سقف متحرک استخر به باز و یا بسته نمودن سقف استخر اقدام نمایید.
و سقف متحرک استخر مدل دستی از لحاظ قیمتی ارزان تر و به صرفه تر است و ما نیز به شما سقف متحرک دستی را پیشنهاد می نماییم هرچند که سقف متحرک برقی نیز سطح لاکچری بودن، ویلای شما را نسبت به مدل دستی بیش از پیش بالا می برد.
اما لازم به ذکر است که سقف متحرک استخر مدل برقی یک هزینه اضافه و بیشتری را به دلیل دارا بودن موتور برقی بر روی دستتان می گذارد. 
لینک سقف متحرک استخر اتومات


بهترین سقف برای استخر
بله عزیزان سقف متحرک یکی از پرکاربرد ترین سقف های روز دنیا می باشد و این سقف متحرک نه تنها برای استخر کاربرد دارد؛ بلکه برای فضاهای مختلفی از جمله پارکینگ، استخر، روف گاردن، کافه، رستوران، تراس، آلاچیق و… نیز کاربرد داشته که شما در صورت تغییر کاربری و یا عوض کردن ویلای خود امکان جابجایی آن با جرثقیل برایتان فراهم می شود و به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و در مکانی دیگر استفاده نمایید.

این مطلب را نوشتیم چرا که بعضی از کارفرمایان می گویند ممکن است ویلای خود را بفروشیم به همین دلیل سقف استخر به کارمان نمی آید...!
جواب من به این عزیزان این است که سقف استخر اولاً قابل جابجایی است!

دوماً اگر استخرتان در ویلای دیگری کوچک تر و یا هم اندازه آن باشد می توانید سقف استخر را به آنجا ببرید!

سوماً اگر استخر جدیدتان بزرگ تر از استخر قبلی است ما اینجا هستیم و به همان اندازه ای که استخرتان بزرگ شده است مساحت پوشش دهنده سقف استخر را برایتان افزایش میدهیم.
همچنین شما کارفرمایان عزیز جهت مطالعه انواع سقف استخر و بهترین سقف استخر می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید. 
جهت مطالعه بیشتر 
لینک مزایای سقف استخر
انواع سقف استخر

مزایای سقف متحرک استخر
پیشتر از مزایای سقف متحرک استخر گفته ایم، اما در این مقاله باز به چند مورد از مزایای سقف متحرک استخر خواهیم پرداخت…!
تمیز نگه داشتن استخر: مشتریان زیادی مراجعه کرده و می گویند که از تمیز کردن استخر خود خسته شده ایم، هر چند روز یکبار باید استخر را تمیز کنیم چرا که استخر پر از گرد و خاک، برگ درختان و یا فضولات حیوانات می شود و مرتب باید استخر را تمیز و یا آب آن را تعویض کنیم!
وقتی چنین مشتریانی مراجعه می کنند و یا در گپ های دوستانه قرار می گیریم و چنین مبحثی مطرح می گردد به آنها می گویم چرا از سقف متحرک استخر استفاده نمی کنید و آنها با تعجب می پرسند سقف استخر؟ و من می گویم بله چرا که سقف استخر مزایای فراوانی دارد و یکی از آنها حل مشکلات و مسائلی از این دست است.

استفاده از استخر در دوازده ماه سال: این مورد شاید یکی از پر اهمیت ترین و بهترین مزیت سقف متحرک استخر است و شما حتی در فصل سرما نیز می توانید از استخر خود استفاده نمایید.
کاهش هزینه های مربوطه: این یعنی هزینه های مربوط به سیستم گرمایشی استخر در فصل سرما کاهش می یابد چرا که این سازه علاوه بر لایه ،UV دارای عایق حرارتی نیز می باشد و باعث می شود که در فصل سرما شاهد اختلاف دمای قابل توجهی در استخر بوده و به راحتی در زیر آسمانی برفی یا بارانی به شنای خود بپردازید.
این چند مورد که ذکر شد به تنهایی دلایل متقنی هستند برای کسانی که قصد
اجرای سقف متحرک استخر و یا سقف ثابت استخر را دارند. 

آیا برای ساخت سقف متحرک استخر نیاز به مجوز ساخت و پایانکار وجود دارد؟
جواب این سوال خیر است! چرا که برای ساخت سقف متحرک استخر نیاز به هیچ مجوزی نبوده و شما به راحتی می توانید به ساخت و سفارش سقف متحرک استخر بپردازید.

بازدید از پروژه استخر شما
شماره تماس جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش
09120463001 — 09005453001

رنگ های آلومینیوم سقف متحرک استخر
پروفیل های آلومینیوم به روش الکترواستاتیک رنگ می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این رنگ ها بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت در کوره دوبار پخت شده اند که بدون هیچ رنگ پریدگی می باشند.

گارانتی
سازه یک سال گارانتی و خدمات پس از نصب و اجرا داشته و ورق های پلی کربنات آن نیز دارای ده سال گارانتی می باشند.
جهت اطلاعات بیشتر درمورد گارانتی و تفاوت شرکت تمدن با سایرین به لینک زیر مراجعه فرمایید.
 تفاوت شرکت تمدن
  • تمدن همراه شماست!
    شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

  • ارتباط با ما:
    اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 
    شماره تماس+واتساپ: 
    09120463001 — 09005453001


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی